Ahad, 18 April 2010

Peti Ais Untuk Pelanggan

Salam semua...
Semalam saya balik ke Homestay Pantai Balok dengan satu tujuan....HANTAR PETI AIS. Sebelum nie memang belum ada peti ais di homestay tu. Setelah survey dan permintaan daripada pelanggan-pelanggan yang terdahulu, maka saya pun pergilah menghantarnya ke sana... Inilah wajah peti ais yang dihantar.

Perjalanan saya ke sana bermula pada jam 9 pg semalam (17 Apr 2010) menggunakan kereta Kembara. Kerusi belakang direbahkan untuk memuatkan peti ais tersebut dan bergeraklah saya seorang diri melalui Seremban-Kuala Pilah-Triang-Temerloh-Kuantan. Oleh sebab takut kepenatan, saya pun singgah di Temerloh mengajak adik ke sana.

Sampai ke Homestay Pantai Balok hari dah pukul 3.00 petang. Selepas berehat, mandi dan solat, kami pergi menemui seorang rakan yang juga mempunyai homestay di situ....Fendi namanya!! Minum petang bersama Fendi sambil bercerita pengalaman dan pandangan masing-masing memang sesuatu yang menyeronokkan!! Jumpa lagi Fendi....

Di sebelah malamnya pula kami berdua menikmati makanan di Restoran Sri Jembal yang terletak hanya 200m dari rumah. Restoran ini hanyalah salah sebuah di antara puluhan restoran yang ada di kiri kanan jalan di Pantai Balok... So, kepada pengunjung janganlah bimbang tentang makanan walaupun anda tidak bercadang untuk memasak di homestay!!

Kami bertolak balik dari Kuantan seawal jam 7.15 pagi, singgah di Restoran Zaman di batu 9 Jalan Gambang....dekat Kem TUDM. Singgah di Temerloh menurunkan adik dan saya meneruskan perjalanan balik ke PD berseorangan.. Alhamdulillah, selamat sampai di PD pada jam 12.45 tgh. Begitulah komitmen untuk kepuasan pelanggan dengan menyediakan penginapan alternatif untuk semua...HOMESTAY PANTAI BALOK.

SUHAIMI - 0139277414 @ email: miemsuia06@yahoo.com.my
www.miemsuia.com

3 ulasan:

ct berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

HOMESTAY TEMERLOH PAHANG

Chalet Gandah Forest Park

Chalet Gandah Forest Park Chalet Gandah Forest Park
“Adventure Experience”

1. Sewa Chalet: RM100 sebuah untuk 1 malam.