Jumaat, 18 Februari 2011

Pengenalan kepada Miemsuia Homes

SEKILAS PANDANG SEUTAS KATA

Assalamualaikum & salam sejahtera semua.

      Miemsuia Homes (Homestay Miemsuia) mula beroperasi mulai awal tahun 2010 yang lalu. Pengoperasian pertama pada ketika itu ialah di No 3 Lorong Balok Sejahtera 8, Taman Balok Sejahtera, Kuantan, Pahang. Homestay tersebut memakai nama Homestay Pantai Balok di dalam iklannya telah mendapat sambutan yang luar biasa. Ini disebabkan Homestay Pantai Balok terletak di Pusat Rekreasi Air Balok. Selain itu Taman Balok Sejahtera juga merupakan sebuah taman perumahan yang terletak berhampiran dengan Pelabuhan Kuantan dan Kawasan Perindustrian Gebeng serta Semambu.

     Setelah itu, Homestay Miemsuia telah membuka cawangan di Port Dickson di mana sebuah rumah teres setingkat di Lorong Anggerik 4 Taman PD Utama telah dipilih. Sambutan di PD juga terlalu luar biasa. Ini disebabkan PD memang terkenal dengan pantainya. Berkat sokongan anda semua, pihak pengurusan Homestay Miemsuia sentiasa cuba memberikan yang terbaik!!!

    Dengan pengalaman yang kami miliki, kini Homestay Miemsuia menawarkan penginapan alternatif kepada anda di Kuala Gandah, Temerloh & Port Dickson.

SENARAI HOMESTAY

 Berikut adalah senarai homestay kami untuk alternatif kepada anda. Selamat bercuti & menikmati keriangan bersama keluarga tercinta.

1. Homestay Temerloh, Pahang  (RM200 semalam).

2. Homestay Taman PD Utama, Port Dickson (RM160 semalam).

3. Chalet Kuala Gandah (RM100 semalam)


SIJIL SSM:

14/4/11 (Khamis): Alhamdulillah!! Bersyukur kepada Allah SWT yang memberi rezeki kepada semua hambaNya. Di bawah adalah sijil perniagaan kami untuk tatapan anda..

Tiada ulasan:

HOMESTAY TEMERLOH PAHANG

Chalet Gandah Forest Park

Chalet Gandah Forest Park Chalet Gandah Forest Park 
“Adventure Experience”
 
 1. Sewa Chalet: RM100 sebuah untuk 1 malam.
 2. P...